La Vie Avec Amusement

木曜日, 1月 18, 2007

新"旅"伴

2月頭既台北之旅,除左Connie & Jeffrey之外,會多一個新tripmate.........惠氏既舊同事Ophelia。

朝早飲茶時講開呢個trip,剛巧佢book左CX既mileage ticket但又無人陪佢去台灣。哈,當然第一時間邀約,叫佢改機票一齊去喪食啦。學奶奶話齋:"人多好食作"。台灣想試想食既野太多,越多人share越可以試多d;好過早兩年我同Connie兩條女去,真係食到有心無力。

睇吓偏瘦既Ophe,跟我去喪食幾日之後,會唔會肥幾磅返黎?!

4 Comments:

  • 好咯,CONNIE同JEFFREY唔使夾硬同你一間房咯...巨地有得訓了...
    嘿嘿.

    By Blogger 阿二, at 10:08 午前  

  • 我無電腦跟身都未必咁夜訓啦。

    By Blogger Gloria, at 11:07 午前  

  • 係有得訓...but Gloria gets up really early, especially when she goes to bed early....我地無得"lai chong" ga!

    By Blogger Connie, at 1:28 午前  

  • 放心,我都會morning call你地既!!

    By Blogger Gloria, at 7:49 午前  

コメントを投稿

<< Home