La Vie Avec Amusement

月曜日, 1月 22, 2007

泰昌沙翁+Paris Cafe

一場黎到中上環,Annie再帶我地經過埋有名既「泰昌餅家」我地無買鎮店既蛋撻,反而買左家陣新式餅店好少見既糖沙翁第一時間就響門口將佢"就地處決"!雖然唔熱,但都幾香蛋味。

未食飯都飽左一半。

行去文咸東街既Paris Cafe黎個平價晚餐。









呢間連鎖店我都係第一次幫襯。叫左個司華力腸拼炸蝦意粉,味道普通啦。我叫佢地d意粉唔駛咁熟時,班女個個愕然;最怕d港式意粉煮得太諗,發到成條烏東咁粗,一d咬口都無。

食物係其次,呢間Paris Cafe係地舖而又無乜人,所以算幾好坐。過黎吹吹水都係一個唔錯既選擇。

6 Comments:

  • 乜o的腸又係好似蟲蟲o架!

    By Blogger Christina, at 12:06 午前  

  • 佢片開左黎煎,咪捲埋囉。好過成條霹靂大肉腸咁嚇人呀。

    By Blogger Gloria, at 12:08 午前  

  • 沙翁都係泰昌o既鎮點之寶o黎o架~~~

    我都未試過先食3種甜品,先至去食晚飯,我o地真係夠o西經典喇~~~

    By Blogger vanannie, at 12:09 午前  

  • 乜黎o架?條腸個shape咁嚇人....???

    By Blogger Connie, at 12:59 午前  

  • 司華力腸之嘛,我又唔覺嚇人喎;in fact都幾美味。

    By Blogger Gloria, at 1:01 午前  

  • 撞鬼,我好死中意吃沙翁,
    奈何度度都無,好似得泰昌有新鮮的,
    講起都想食....

    By Blogger 阿二, at 11:20 午前  

コメントを投稿

<< Home