La Vie Avec Amusement

木曜日, 1月 25, 2007

鄉下祖屋



之前成日聽d堂兄弟發牙痕話要返鄉下尋根,我一直都無理佢地。

今朝收到溫哥華做建築師既堂大佬Albert既email,原來早前佢個project contractor帶同妻小返鄉下時,順道去我地祖屋影相。

呢間野叫“挺秀樓”,位於開平的赤坎鎮,沙溪附近。整棟建築都係梁氏所起。聞說當年曾祖母試過背後揹住個嬰兒,響4樓陽台開槍抗土匪!(堅呀,果然係我太嫲)

呢棟樓家陣已經受政府保護;好似有人嘗試向UN伸請列入World Heritage Site…..

我睇到張相既第一個反應係:點解咁似羅密歐與茱麗葉既陽台?!

5 Comments:

  • 開槍抗土匪?? 好堅wor! You definitely have that kind of gene....it runs in the family....maybe you don't even need a gun....bare hands 抗土匪 ah! Ha ha ha!!!!

    By Blogger Connie, at 11:42 午後  

  • 你確係有祖傳細胞喎!點解間祖屋咁歐洲式o既

    By Blogger Christina, at 3:23 午前  

  • 網上話赤堪好多外國返黎華僑起屋,所以有好多歐式建築;有火爐添。

    我太爺已經去左美國做生意,可能因為咁掛。

    By Blogger Gloria, at 7:48 午前  

  • 你果然係梁氏後輩...勁!
    不過你都應該返去睇下拉,
    甘奈歷史又要保護,你自己係子孫唔去,又點過意不去拉,係哇?
    實在佩服佩服你的曾祖母!!!
    女中豪傑~~~~

    By Blogger 阿二, at 10:18 午前  

  • 我以為呢d場面係"亂世佳人"至有咋。

    By Blogger Gloria, at 11:13 午前  

コメントを投稿

<< Home