La Vie Avec Amusement

木曜日, 2月 15, 2007

三十多年無認真洗過

下午聚響Conference Room攤晒d gimmicks出黎大家研究Centrum/Caltrate頭半年有乜好送。

其中Martha提及Daisy話有隻沖涼擦背既掃好掂,我第一個反應係"咁niche有無人用架?"

Martha:咁d人沖涼都會洗背脊架嘛。

我(有d奇怪):但隻手掂唔到背脊喎。

Martha:咁你點洗背脊?

我(理直氣壯地):所以我咁大個人都從來無刻意洗過背脊囉,洗頭時d鹼水都會流過架啦。

鴉雀無聲數秒......然後狂笑!

Martha:你唔駛講d咁私人既野我地知喎。

余經理:真係難為幫你按摩推油既美容師,你過年點都應該封大利是比人啦。

抵死,我總唔信你日日企響個shower compartment度會逐part捽渾。

4 Comments:

  • 企響個shower compartment度逐part捽渾.....我真係會ga....now you know why I spent so much time in the shower la.

    By Blogger Connie, at 12:21 午前  

  • 咁你都知道點解我沖涼會咁快啦,哈哈。

    By Blogger Gloria, at 7:36 午前  

  • wah, is that healthy? hahaha!

    By Blogger Shirley, at 10:48 午前  

  • Maybe that's why I am have better than average immunity...hahaha

    By Blogger Gloria, at 6:40 午後  

コメントを投稿

<< Home