La Vie Avec Amusement

水曜日, 2月 28, 2007

又係filter惹的禍

似乎每次換慮水filter,都會有手尾跟。












朝早同阿John傾完"人生大計"(2007 Objective + Development Plan)後,同Alvin去Rice Paper食個lunch。佢為左答應幫我換個慮水芯,11am已經standby等我,真係有d唔好意思。 Rice Paper既lunch sets都幾抵食,由$38起,送一杯熱青檸薑蜜或凍青檸梳打。我地叫左咖哩牛腩+法包,同豬排撈檬,加$18有appetizer蔗蝦, 比夜晚更抵食。

上次換filter到而家都相隔9個月,再拖落去,我自己都唔敢煲水飲架啦。換出黎既慮水芯每次都係啡色既,飲得多都驚腎虧啦。Alvin照平時咁換,但再開番水制時.........頂,有滴水。我地如是者重裝左3-4次,都無辦法改善滲漏情況,死死地氣落樓下約個水電師傅聽朝上黎攪。









哎,我似乎同呢個filter簡直糾纏不清,一怒之下真係拆左算數。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home