La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 25, 2007

找死

以下係今朝做body massage對話實錄:
Body師

Round 1

「梁小姐,星期日唔駛返工呀?」「係。」
(廢話,要返工又點會訓喺度比你按?)
「你識唔識打麻雀架?」
「唔識,但同按摩有乜關係?」

Round 2

「梁小姐,你試唔試吓熱石?」「唔試,無興趣。」
「點解呀?」「怕灼傷。」
「唔會好熱架喎。」少少熱都唔要!」

Round 3

「你買唔買枝香薰油黎按?」「唔駛,我長期鼻塞(藉口)。」
「我地公司出呢隻唔會溝稀,鼻塞都應該嗅到。」
皮膚科話未經稀釋既香薰油係唔適宜按摩架。」

Round 4(再接再厲,我都有d佩服佢既毅力)

「梁小姐,不如今日我同你通吓淋巴啦,可以排水排毒;下身會瘦d。」
「..................」(已經唔打算啋佢)
「我都係用手同你按咋,扣一張coupon之嘛。」
忍無可忍
「咪玩啦,淋巴線係免疫系統,裡面既唔係水黎架;亦都無可能你用手按會有野排出黎。再者,如果我有水腫,啪粒去水丸見效都快d啦。」

K.O.

之後既一個鐘,我終於都享受到片刻寧靜。

自問係屬於非常難Sell既客,因為:

1. 我好主觀,自認為完全知道自己想要d乜
2. 唔鍾意同陌生人攀談,工作除外
3. 唔多貪小便宜,鬼唔知買得多會平同送埋d無謂野咩,但相對風險亦大;當年「KPS」燃燒套票就係一個教訓啦。

7 Comments:

  • 呢個係事實喎,純香薰油唔係用黎按摩,係要黎點架。

    By Blogger Gloria, at 3:57 午後  

  • It's end of month ar, they are just salesmen (to a certain extend), give some sympathy la, may be she's really behind target nei.

    But she will have a good career ahead as she is persistent and tried to 'sell' this difficult customer. :)

    By Blogger Annie, at 12:14 午前  

  • 阿四,你好o野!

    By Blogger Christina, at 12:49 午前  

  • 哈,唔知點解我一見都d死冤既sales,態度就不其然勁寸。

    By Blogger Gloria, at 12:53 午前  

  • 個重點係:你真係一各專業人士,尤其係呢方面好好好好死難SELL你,簡直系廁所點燈:找"屎"!!!
    笑到我PK....眼水都標埋,好采未開飯,
    否則一定噴.

    By Blogger 阿二, at 2:39 午後  

  • 不過甘,有原則係好,
    但如果太過主觀其實並唔係好事來,
    周圍既人會比較難相處的拉...
    所以,都係適量咯.

    By Blogger 阿二, at 2:44 午後  

  • 對sales黎講,佢可能以為我提早更年期。大至買樓,細至買枝洗面油,我都係唔聽人sell。

    學你話齋,protective,但難相處。

    By Blogger Gloria, at 3:25 午後  

コメントを投稿

<< Home