La Vie Avec Amusement

日曜日, 4月 22, 2007

Recharge

今朝6am至有得訓,得一粒鐘睡眠既我,週日一樣返0730-1030。天都未光晒就踏入公司,因為要睇埋Nielson, TNS & Synovate既Research Proposal (Incidence Check, U&A),等聽日Ivan黎到唔會比佢問到口啞。

靈魂肉體開始分離。









11am行屍走肉般拖住個皮囊去到距離屋企5分鐘既木星街,Connie介紹新開既facial店"Beauty Love"(SKII班女自己出黎開檔),試一試我好耐無做既facial。

地方當然唔會比連鎖式經營既美容院大,但新裝修,感覺舒服。最重要係唔太hard sell(因Connie已經兇左佢地唔可以hard sell佢或佢d朋友)。

2小時內做左個青竹葉手facial,老板娘算細心;不過試第一次通常乜都好。但呢兩個鐘頭既recharge絕對救贖到我既肉體,電池又多番一格。

未落搭買course,下星期會再試另一款。

5 Comments:

  • 你只係做左手?有無做面阿??
    賽後報告呢,有嗎?

    By Blogger 阿二, at 1:57 午後  

  • 係手既面facial呀,傻婆。

    By Blogger Gloria, at 5:18 午後  

  • I am glad you find the place ok. Do try their treatment for a few more times before you decide to buy package or not. Afterall, different people suit different style. Erica is very 細心 especially when dealing with pimples. 你唔好兇佢ah!

    By Blogger Connie, at 12:17 午前  

  • 唔會啦,我對佢都幾客氣架啦;佢反而對住我有d口窒窒添。

    By Blogger Gloria, at 12:39 午前  

  • 你各樣話比人聽-吾好惹我!?
    應該係你講野吾抖氣嚇曾了,
    哈哈哈....
    來勢洶洶甘,又真係拋得下架.

    By Blogger 阿二, at 12:17 午後  

コメントを投稿

<< Home