La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 29, 2007

順壽司
位於城市花園,係我週末既飯堂之一;之前阿二,Alvin同Hudson都黎幫襯過。其實我尋日自己至黎過.......哈哈。

朝早做facial時,得知Connie下午都係book左黎做facial,心血來潮臨時約佢過黎炮台山食個晏。

Lunch set算抵食,$65-$100;加上我長有9折coupon。









仍然要返半晝既Connie,黎到時我地差不多係last order。我既咖哩炸蠔飯好快手,反而佢既天婦羅冷麵就等得比較耐。

以前壽司都唔錯架,不過轉左師傅後就失色左;家陣我都係多數食熟食為主

1 Comments:

コメントを投稿

<< Home