La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 15, 2007

各自飛前8月一聚

同廖太們重臨好耐無幫襯既「迎囍」;閒日都坐到滿,難怪連套餐都無以前咁抵。
幫月底生日既Jacqueline慶生,難得大半年無見既小麥都出到黎泡頭。

下星期我飛上海,Annie跟IBM秘撈去九州"公幹"9日,奶奶阿丁又雙雙去台灣.......當然仲有我月底既嵊州之旅。

可能都要等埋奶奶9月底東京返黎至有得聚嚕。

一於入去將軍澳探我同阿烏啦。

6 Comments:

  • 可惜我來唔到, 而加係12點,我總係公司搏梗命!!!
    上各星期到二家基本上反工既日子晚晚如是,
    我就來頂唔順了...

    By Blogger 阿二, at 11:53 午後  

  • 好耐無見阿二喇,掛住你呀!
    點解咁忙?小心身體喎。

    By Blogger Christina, at 12:15 午前  

  • 9月底至有得聚?唔係ma!? Can we meet after you come back from 嵊州 and before 奶奶 go to Japan in Sept? If not dinner, tea 一 tea 都好喎....

    By Blogger Connie, at 12:53 午前  

  • 係囉,係囉。我9月14號先走o者,仲有好多時間喎。

    By Blogger Christina, at 1:30 午前  

  • 咁9月頭兩星期啦,等到月底又真係耐左d既。

    By Blogger Gloria, at 1:43 午前  

  • Oh...I am sorry to miss this as well (working PM Shift). Haven't seen you all for a while and now you are telling me we won't get to see each other until Sept!!!!
    Wuu wuu....

    By Blogger Salad, at 2:20 午前  

コメントを投稿

<< Home