La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 21, 2007

挑釁
下午剛由上海返港既阿二,約左我同奶奶出黎陪佢黎個9pm既late dinner。

就奶奶方便,揀左去樓下新裝既「麻布茶房」;結果一落單就要我同阿二勞氣。個女侍應態度惡劣之餘,簡直係行為上挑釁我地。直到見到佢落完單竟然響我地面前用力扔餐牌,真係唔識死,當然係馬上叫經理出黎質問啦。響條女自己知衰但毫無悔意既道歉,同經理既打躬作揖之後,先稍微平息我地既惱火。

阿二份工,簡直係特種大打雜;加埋令你無時無刻都處於工作狀態既Blackberry,真係唔知到底佢係大秘書定係"丁總"。









Menu又多左新野,奶奶試左個"芋頭宇時金治"我則隊左杯暖暖既"南瓜au lait"(南瓜鮮奶)。

不過短期內都會ban埋呢間舖,服務實在太差。

5 Comments:

  • 未見過態度咁差o既watitress,尤其是日式餐館喎,理應即炒。遇著阿二+阿四,佢真係無有識死!如果我自己就唔會有甜品送喇。

    By Blogger Christina, at 3:02 午前  

  • 但我自問都未見過特登去挑釁客人既侍應,真係比氣我地受喎。

    By Blogger Gloria, at 7:38 午前  

  • Although I really really want to try 個"芋頭宇時金治".....no la! This kind of service is just not acceptable.

    By Blogger Connie, at 11:56 午後  

  • 其實o的芋頭好乾好實,唔多好食,淨軟雪糕就得喇。但有排都唔會幫趁lu....

    By Blogger Christina, at 1:14 午前  

  • 食雪糕就唔駛一定去呢間啦,咁既服務真係趕客。

    By Blogger Gloria, at 8:48 午前  

コメントを投稿

<< Home