La Vie Avec Amusement

金曜日, 2月 22, 2008

廖二太出閣

阿二特地揀今日生日結婚,所以大家都為左就佢呢個雙重意義既大日子告假觀禮。









註冊地點係私人場所,位於纜車站既「伊甸園」舉行;其實係一個頗花花碌碌佈置既禮堂。
由於個主婚律師遲到,所以我地柴娃娃影相玩左好耐。各位廖太每人手執一部機圍住對新人影,真係有d似採訪明星。









最攪笑係表妹Ronah好似教堂奉獻般,拿住個大袋周圍去收禮。
11:30am開始行禮,兩位新岳母同新奶奶都好緊張,影相都無乜笑容。反而廖氏奶奶真係好似娶新抱咁四萬。

哇哈哈,以後阿二係顧太唔係廖太;奶奶,一於逐佢出家門啦。

奶奶同Connie送左幾款唔同既Foot & Heel Care產品比我,今次真係有排用喇。

3 Comments:

  • 哇哈哈...o個度真係好多花!
    我都話佢唔好叫我奶奶喇,否則嚇親顧媽媽,點知連TONY都叫埋一份,笑鬼死!
    阿二都要改名,佢而家係顧家阿大,唔好做阿二喇。

    By Blogger Christina, at 9:27 午後  

  • 國語叫"奶奶"應該係"婆婆"喎。

    By Blogger Gloria, at 10:12 午後  

  • 我都覺得好好笑呀,TONY係咁叫"奶奶" ~~

    我都post左相同埋視頻,得閒入o黎睇啦 ~~

    By Blogger vanannie, at 1:47 午前  

コメントを投稿

<< Home