La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 31, 2008

後勁不繼的FLAME

早兩個星期先至讚過個set lunch抵食,但今日下午約左Gigi一家,Connie & Annie再encore FLAME時,價錢貴左不特只,水準仲下降左添。
3 courses meal由$108-$178;我叫左個Greenhouse Tomato in Sesame Sauce, Traditional Lentil Soup, 同Pan-seared French Spring Chicken with Mushroom Jus & Pommes Rissole。味道嘛,只能用好普通黎形容,春雞其實係雞脾兩隻,衰d講句「志佳」整得好食過佢。









Carin同Carton拿住我同Jeffrey部數碼相機喪拍,自得其樂;雖然有d震,但Carin好認真咁拍每一張相,果然有其父必有其女。









多謝晒Gigi & Dave送既Sony Vaio數碼相架,但下次真係唔好送咁貴啦.....

4 Comments:

  • 係呀,係呀。我星期四去過,發覺價錢已經升級。我又係點春雞,同樣評語啦。呢幾日掛住大貓D野,所以未得閒講O者。9月無九折,都唔去住LU...

    By Blogger Christina, at 12:43 午前  

  • 早知搵我俾張卡你用啦,八折嘛,而且31號係最後一日用呀。

    By Blogger Christina, at 1:43 午前  

  • Lunch looks much better then the dinner I had last week!

    Your Bday gift seems very nice wor~

    By Blogger Salad, at 2:47 午前  

  • 係呀,不過要認真地了解o下點軟樣用個相架;聽講若有wifi可上埋網添呀。

    By Blogger Gloria, at 3:05 午前  

コメントを投稿

<< Home