La Vie Avec Amusement

金曜日, 8月 29, 2008

我=善存,善存=我?!

下星期響銅鑼灣京華中心屈臣氏門口攪roadshow,花數千元訂製個巨型Centrum樽,週末企響門口做PR。












製成品送到,第一時間試穿;雖然唔係好重,但只有eye-level開窗,望到前望唔到下面。

行過對面踩入裕利office,響臣哥個位擾攘左一陣,Sinmei就膀住我行過去Lincoln House奶粉既office!! 沿途當然不乏偷笑既OL

惠氏今日下午攪個"Bring Kids to Workplace"既親子活動,整個sales room坐滿同事既小朋友,既有小丑表演,又即場拉龍鬚糖,同做馬賽克手工班。我既出現,當然唔算礙眼,小朋友只會當係PR之一。

但.....

一入去就慘被拳打腳踢,而行凶者竟然係Michael個仔!!!
(如果真係下個週末扮樽,裕利仝人一定會黎輪流送我一腳!!)

4 Comments:

  • OMG!!! You walked in TaiKoo Place in this outfit?!!

    行凶者竟然係Michael個仔.....no revenge.....he is your plant's new owner....haha!!

    By Blogger Connie, at 1:01 午前  

  • 行咪行囉,誰怕誰!!

    反正無人知係我,除左少數至親友好外,哈哈。

    By Blogger Gloria, at 1:04 午前  

  • But you have "many" 至親友好 wor! Don't forget the numerous readers of this blog. ^-^

    May God bless the person who will wear this outfit at Causeway Bay next weekend.....hope people will not think that was you and.....wa ha ha!!!

    By Blogger Connie, at 10:20 午前  

  • 我都會響隔離傍住佢既。不過裡面真係焗桑拿一樣,希望個promoter唔好中暑就真。

    By Blogger Gloria, at 7:25 午後  

コメントを投稿

<< Home