La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 27, 2008

Macarons

尋日帶左盒Shangri-La房內的complimentary macarons返公司孝敬班女,Debbie似乎未聽過呢種傳統法式甜點。

















剛巧今日facebook內見到竹星表妹月頭到西歐旅行,竟有一張滿滿都係七彩macarons,令人垂涎欲滴既相;忍唔住去翻一翻佢既資料:

Macaron(馬卡龍)法文意思是「少女的酥胸」, 這個令人遐想的名字, 它的英文譯名則叫macaroon, 也有人叫它做「小圓餅」。Macaron小巧玲瓏,只禁得起兩指適度凌空輕捏,力道過重會壓碎,過輕則拿不住,讓你品嚐的姿態絕對高尚優雅。頂級的Macaron其酥軟鬆脆的程度要適中,如法國人稱之的「少女的酥胸」。

呢幾年日本同香港都相繼興起食macaron熱;日本連Starbucks都有raspberry macaron賣黎佐咖啡。香港最就手應該係Sogo超市既Antique Patisserie專櫃,$10一個,絕唔便宜。

鍾意佢外皮鬆脆到輕如無物,但中間餡料偏甜;否則真係可以食到唔停得口,繼而破產,哈哈。

7 Comments:

  • Hm.....not my cup of tea....too sweet la!

    By Blogger Connie, at 11:29 午後  

  • 日本餅食中亦有類似,叫做"最中" (monaka). 不過無咁多色彩,中間多數夾紅豆蓉做餡,甜到喊!

    By Blogger Christina, at 1:23 午前  

  • 我觉得最好食既应该系:
    La Maison du Chocolat出既,呢个牌子系法国好出名,巨有好多好味道既朱古力系我而家既至爱,食过巨后其他都吾摆得落口。。。可惜我结婚时候我第公司总未做呢个牌子既fixtures,吾系我一定用巨,不过价钱也确实贵,一个macaroon要成$20(yammy).
    第一间一早已经系金钟PP广场开左,有时间去试下,正~~~~

    By Blogger 阿二, at 10:03 午前  

  • hey, 我有做過喎! 下次試試吖! 幾時同SUKI食飯啫? ^_^

    By Blogger Marinda, at 4:23 午後  

  • 9月份頭一個星期囉,除左9號唔得我so far open喎。

    macaron應該好難整掛?有乜野味揀?

    By Blogger Gloria, at 5:22 午後  

  • 哇,$20細細個,真係食銀紙一樣!!

    By Blogger Gloria, at 5:23 午後  

  • no lah, not difficult. Just ground almond, sugar & egg white lor!

    By Blogger Marinda, at 5:54 午後  

コメントを投稿

<< Home