La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 31, 2008

唔識都追,追左至算

估唔到臨返香港,響羽田既國際航班Terminal都有段追星小插曲

話說坐Shuttle Bus臨落車時,見到一眾架妹忽然發足狂奔,呢D咁熟口熟面既舉動,對過氣追星族既我,當然會特別敏感。

班架妹響門口列隊手持禮物韓文手牌,已經印證左我既推測。

入到禁區,細到連Business Lounge都無,等我地毫無難度地遞住呢五條韓國死靚仔。眼見其中一人頭帶冷帽黑超,行路姿態一副"我係藝人"模樣,盲既都估到外面等既係佢地。

佢地又大模師樣地坐響人群中,雖然唔知呢隊係乜鬼,但本住"既然送上門,追得唔好徙"既心態,我帶同Connie & Jeffrey兩位坐響佢地前面,借角度偷影;要影到面貌唔容易,因為大部份時間都耷抵頭。

返到香港一開電腦,Jeffrey效率極快地已經identify到佢地:ftISLAND,一隊年齡16-18既韓國少男。

唔止佢地,是晚同一個terminal,甚至見到日本二線明星山本耕史登既添;真係星光熠熠耀羽田!