La Vie Avec Amusement

金曜日, 2月 13, 2009

烏烏的鐵窗生涯

尋晚烏烏半夜忽然扎醒,於梁師奶懷裡嗚咽顫抖左數小時,嚇到佢晨早call我問到底西貢發生左乜事。

大佬,除左比隻大狗哄過有點嚇親外,無喎。

朝早師奶帶佢入西貢睇醫生,結果話係脊骨扭傷左唔通係平時佢餵粒粒時跳得太高?定係我見佢唔聽話要行反方向時扯得太大力?

攪到整個下午都勁擔心,一收工就撲入將軍澳。

可憐,獸醫叔叔話要訓籠一星期,開左d止痛藥同肌肉鬆弛藥比佢。買左個呎半既兔仔籠比佢"休養",上演一齣烏烏之監獄風雲篇。

真係寧願扭傷既係我囉。

4 Comments:

  • If it was you....扯得太大力....better not let 梁師奶 know...she will kill you....

    By Blogger Connie, at 11:42 午後  

  • 我覺得烏烏怒啤住你喎~唔通真係你太大力扯到佢?

    By Blogger chris, at 11:51 午後  

  • o的動物唔識講,就真係要靠估先知佢做乜。烏烏好可憐啊,咁咪無得行街街成個星期?你第日唔好同佢搏鬥喇。

    By Blogger Christina, at 12:30 午前  

  • 我同老媽子都肉赤到死啦。

    By Blogger Gloria, at 4:23 午前  

コメントを投稿

<< Home