La Vie Avec Amusement

日曜日, 2月 15, 2009

妙手撩屎

烏烏今朝都未有開大,平時一日兩次,家陣兩日半都無一次,著實令人擔心。

所以下午make左appointment,再帶佢去西貢Pets Central比佢個鬼佬主診獸醫Dr Muir睇睇。

我一開口就問:"Will prune juice (西梅汁) helps?"

佢聽後馬上笑:"In short, NO."

用手檢查完脊骨後,再帶上手套,伸手指入內同佢撩屎!!!

真係手到拿來,啡色既大便清左4-5條,好彩仍然濕潤,應該唔係便秘,而係佢痞低個姿勢會痛,所以唔肯屙。雖然仍有少少響腸內深處,手指尖掂唔到,但知道無大礙,都鬆一口氣。

Dr Muir話烏烏一定要訓多3日籠,因為"狗仔同男人一樣咁衰,痛時就聽聽話話,一唔痛就故態復萌,完全忘記左之前既痛楚"。

見clinic內有個游泳機,可以做Hydrotherapy,$50一堂;等佢好番後週末帶佢黎,穿上救生衣做水療。

1 Comments:

  • 我隻大貓早排咪要俾醫生通便囉。便秘兩星期,終於要用吸管吸出o黎。
    哈哈,乜狗仔都有水療?真係好過做人喇。

    By Blogger Christina, at 1:48 午前  

コメントを投稿

<< Home