La Vie Avec Amusement

日曜日, 6月 14, 2009

忽然入營

真係世事難料。

其實我今個星期臨去旅行趕budget之際,正正係最忙既時期;點知加拿大90多歲既外公忽然對腳無晒力跌低左兩次,懷疑中風。梁師奶當然極度擔心,所以馬上打去國泰訂機票今晚凌晨兩點多返加拿大。

逗留幾耐未知,要睇外公情況;但回程機票係7月31號先返。

大鑊。

馬上返屋企執定呢幾日替換既衫"入camp"做狗褓母

前年佢返3個星期,我同烏烏兩個都落晒形,今次時間係45日,加上我唔同上次日日告half day,我都不敢想像兩姐弟會淪落到乜野地步

下星期日本之旅8日,更要勞煩梁大少同佢女友過黎接棒;我都擔心唔知佢地識唔識服侍脊骨收過傷既烏烏。

如果我返工蓬頭垢面,都真係在所難免.....

4 Comments:

  • 老人家真係好多突發事件,希望你公公吉人天相啦。梁師奶咁頻撲,自己都要小心呀!

    By Blogger Christina, at 3:30 午前  

  • 佢剛到步,要晏D先知外公情況。睇怕佢真係會留到7月尾,暈!!

    By Blogger Gloria, at 9:16 午後  

  • 烏烏都暈....8 days with 梁大少...does he still remember his early days with 梁大少? 暈...暈...暈....

    By Blogger Connie, at 12:50 午前  

  • 而且今時唔同往日,佢整親過腰骨,抱都要額外小心;真係擔心梁大少唔覺意會整傷佢。

    By Blogger Gloria, at 8:58 午前  

コメントを投稿

<< Home