La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 26, 2009

非常隱閉的恒豐酒店Tea Buffet

真係算我身為香港人孤陋寡聞,當Carol SMS比我話今日訂左恆豐酒店tea buffet,我真係一頭霧水:乜恆豐中心唔係齋商場,竟然有間酒店響度?原來酒店響商場二樓側邊可通,再多上兩層,就係cafe"紅煙窗餐廳"。









難得連林Auntie到出動,林家一家7大小出黎tea buffet。$118信用卡有八折,當然咁既價錢唔會期望太高質數,但味道亦合乎佢"普通"既預期。沙律熱盤選擇唔算太少,有即製Crepes同生滾粥,值得加分既係有兩款口味既自助沙冰機(青檸及水蜜桃),同埋4款Movenpick雪糕
但Dinner Buffet就千祈咪試,因為我地5:15pm臨走時,見佢地已經擺晒d頗削既蟹腳,青口小龍蝦壽司出黎走廊任我地呢類路人甲指指點點,而最大問題dinner buffet係6:30pm先開始,咁樣放d海鮮響室溫成粒幾鐘,隨時食到中招。

另:多謝晒Carol既太陽花水晶同埋巢大小姐既櫻花香水,今年首份生日禮物(哈,其實八月都未到)。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home