La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 20, 2009

輝惠聯婚

上星期五Day One之後,今日響尖沙咀Intercontinental Hotel攪左個300多人既townhall meeting,兩家人合而為一之後既第一次全員碰面。

因為我地Consumer Healthcare自己7am就有個global webcast,披星帶月地天都未光就全team人到達function room先黎個video conference。好彩P記既攪手都好體貼地幫我地安排左咖啡早點,為半夢醒既身體差差電。









既然dress code係business attire,而我又要上台present,響衣櫃底撈番套suit出黎著,好多同事都話耐無見我咁正經,自己就反而覺得似銀行sell投資既客戶經理
真正既會議響2樓ball room舉行。門外有兩家唔同既產品展覽,甚至有得即場驗眼壓添。

除左4張head table外,其他同事都係自己響個registration table既電腦度,輸入自己個名隨機抽位,幾有新鮮感。

下午負責present自家產品既我,原本15mins既slides我越講越快,5mins內擺平;都唔知台下唔慣聽我Rap式講野既人,有幾多聽得入腦?

比較跌眼鏡係個lunch,通常酒店function room serve既都無乜好野,但今次意外地美味:
Roasted Corn Chowder
with Cajun Spiced Scallop and Crispy Tacos
Roasted Fajita Herb Sea Bass
served with Wok Fried Enoki Mushrooms,
roasted Bell Peppers and Five Pepper Corn Sauce

Vanilla Ice Cream in Profiterolles
Warmed Chocolate Sauce