La Vie Avec Amusement

木曜日, 12月 31, 2009

肥仔哥

香港finance自3月份"relocate"去上海,YY第一批食肥雞餐後,6月再走多個,extend再extend,幫我地挨埋SAP Go Live同Internal Audit,留守到最後既Finance Manager肥仔哥今日正式last day

不時閃上黎撻明週,撻Centrum/Caltrate辦,再加"朋友要"既白宮痔瘡膏,未見佢龐大既身影只係離遠聽到佢把聲,都會迫使我地唔想比佢"順手牽走"既野收收埋埋。

雖則佢不時都老點我地,但有緊要野幫起手上黎,都勉強算係義氣仔女一名

其實聽聞公司仍然極力想extend佢,但礙於怕份就黎入到口既大大份肥雞餐有乜閃失,都係先袋袋平安為妙。今照捧左兩大盒西餅上黎孝敬我地,以佢平時咁孤寒既性格,所以我地確定今日應該真係last day。

世事難料,感覺上,佢會好似Terminator咁臨走拋下一句:"I'll be back!!"

睇吓點。