La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 05, 2009

Hello Kitty Charms

7-Eleven x Hello Kitty既redemption programs真係玩極都唔厭,而且越來越難換。

今期係呢款係sell開始有點out的charms bracelet。造型算有新意,但往往都係廣告同實物有差距,見舖頭display的真身,睇怕係帶幾日刮兩刮會好易甩色的那種。

廣告拍得唔錯,但最攪鬼既係:一開始我聽到"陳家允同學","陳家藤呢"(註:Carin同Carton係我老友Gigi對仔女)!! 結果睇到廣告中筆盒上貼既名,係"陳家敏"。

7 Comments:

  • 但今次換既成本高左wor,我同事花要15個印花先換到一隻....

    By Blogger Wheati, at 8:56 午前  

  • 其實信和應該有得賣,唔駛咁辛苦,又唔知抽唔抽到自己想要既款。

    By Blogger Gloria, at 11:38 午後  

  • 信和賣 $68,未齊一套.

    By Blogger chris, at 10:34 午前  

  • $68一個charm?好貴。而且唔知係乜野物料。感覺好易甩色。

    By Blogger Gloria, at 11:48 午後  

  • I was excited when I saw the poster...but I decided to give up when I saw the sample charm at 7-11store....quality no good ah!

    By Blogger Connie, at 1:51 午前  

  • 咁貴買一個?我都o係日本買到暈,整乜呢隻貓出極都唔完o既?

    By Blogger Christina, at 2:01 午前  

  • 我只對達摩kitty既charms有興趣;應該話係因為我個人鍾意daruma,唔係kitty

    By Blogger Gloria, at 11:19 午後  

コメントを投稿

<< Home