La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 07, 2009

當年辛苦收藏,
今日葬身後樓梯

尋日將部舊電腦連LCD Mon,keyboard及喇叭送比林家,今朝順便清理電腦桌旁的F4海報;百事,魔幻廚房.....

雖然想當年張張都得來不易,有D係地鐵燈箱海報,要靠廣告公司關係先搭上搭先拿到,真係有血有汗,但實在非常佔地方兼藏塵,結果狠下心腸,全數丟到後樓梯

呢d都未算,見到批相仲眼冤;相信Annie比我更頭痕。

所以迷偶像都係電腦keep相算啦。




6 Comments:

  • 可唔可以唔好再提我o的頭痕o野呀.....

    By Blogger vanannie, at 6:49 午後  

  • 送都無人要,真係又浪費又眼冤。

    By Blogger Gloria, at 11:36 午後  

  • 加埋我啦,唔該!去日本前幾日已經拎晒 F4出公司後門喇,因為CD同書藉堆積如山,再唔清理連位都無得坐。不過我又衰,掉完又買過 !

    By Blogger Christina, at 12:09 午前  

  • 我依家已經好忍手無好似以前咁乜都買,但係真係唔捨得掉o西佢o地出門口呀....

    By Blogger vanannie, at 12:42 午前  

  • 真係無辦法嘛,呢o的野唔係人人o岩o架,正一俾都無人要。Moly已經同我收o左部份喇。

    By Blogger Christina, at 1:10 午前  

  • 就算Moly肯收,都無地方存放啦。如果一個唔該收埋幾十年,將來拿去摩羅街都值番個錢掛。

    By Blogger Gloria, at 9:04 午前  

コメントを投稿

<< Home