La Vie Avec Amusement

金曜日, 3月 26, 2010

9T3/4聚餐

約左Gigi同Jacky於又一城晚飯,之前逛了個圈,閒著無聊閃入Agnes b餐廳隊杯啡食件cake:

Chloe(hazenut) $48, Lea (Strawberry Mousse) $48
Cafe au Lait $40, Cappucino $40












件cake都未落格,就過隔離Rice Paper晚飯。因為約得都幾急,所以好幾個9T4都黎唔到,人少少就4個黎個UT Phm alumini dinner gathering。
越式鮮魚湯/牛肉湯($58),魚湯帶少少酸好開胃,但個牛肉湯好鹹
柚子沙律($58),蝦帶子脆又脆班戟($98)
馬沙文咖哩牛腩配法包($98),脆脆軟殼蟹米紙卷($78)












越式蝦醬通菜($58),蒜蓉菠菜($48)
買一送一的飲料:

紫羅闌青檸梳打($36),士多啤梨荔枝石榴滑冰($38)












轉左新工既Gigi,大把新職場既奇聞update我地,少有地近11pm先散;不過佢唔知有乜敏感,飯局中睇住佢由皮光肉滑開始,到塊面腫到一舊舊收場。