La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 21, 2010

好壞參半

呢排同阿二都有點走上買雜誌袋呢條不歸路(其實Annie比我地更早中毒,只係無為意)。

尋日收到Popo幫我響網上購買,呢期坊間差不多係OL都有一個看門口既Agnes b春夏catelog送的大tote bag,連個心型metal charm$200雖然mark up得貴,但算美觀實用。
反而今日響Circle K買既Mini 4月號,送既Head Porter波點袋雖然外觀唔錯,但實物拿上手係好薄既毛巾布,就算係$65都唔抵。
響Sogo書店訂了5月號Spring平郵版,送的是A4 Size的白底Agnes b間條Tote,見阿二等唔到買左空郵版望落唔差,應該唔會再失望吧。

下次買袋前,都係打比Annie呢個"搜袋黨"前輩問問意見先。

9 Comments:

  • 手袋黨???

    哈哈哈~~~~

    其實每次經過便利店或者報紙檔,點都要望多兩眼,驚死睇漏眼咁,我自己都覺得傻傻o地咁添呀~~~

    By Blogger vanannie, at 10:30 午後  

  • 應該有唔少OL都有呢個病吧。

    By Blogger Gloria, at 11:31 午後  

  • 近排興買書送袋!日本所有不論男女潮流雜誌都係咁送,書架附近堆滿 OL。你早知叫我買啦。呢個B仔袋一街都有人拎,多到唔想要。我買o左本2010春/夏HEAD PORTER¥1300,送一個Monogram 2 way bag, 幾好。張相send去你email。仲有無雜誌想買呀?

    By Blogger Christina, at 9:18 午後  

  • 奶奶,x-girl 本書要幾多yen 呀?

    By Blogger vanannie, at 10:45 午後  

  • 奶奶,我做左水魚買左個Porter catelog,香港的7仔賣$240呀,好肉赤。

    By Blogger Gloria, at 11:05 午後  

  • Annie,咪書價¥1380囉,呢度無mark up o架。

    呀四,鬼叫而家興咩,香港梗係搶啦。日本呢類雜誌真係多到眼到花,便利店都有,唔慌買唔到!

    By Blogger Christina, at 12:04 午前  

  • 奶奶,真係唔該o西妳呀~~~
    記得"飛書走紙皮"呀~~~

    By Blogger vanannie, at 12:10 午前  

  • 真係袋多到用極都唔用唔完。

    By Blogger Gloria, at 12:20 午前  

  • annie,想唔飛都唔得喇,我有好多野拎番o黎呀!

    By Blogger Christina, at 11:13 午後  

コメントを投稿

<< Home