La Vie Avec Amusement

金曜日, 3月 26, 2010

IMAX愛麗絲夢遊仙境

之前東亞信用卡送的兩張IMAX贈券,一心諗住睇呢套詭異版童話;但3月4號開畫至今,閒日的午間場次都被book晒d好位,要勞動老子親自落去早幾日劃左位先可以secure到後排,真係費時失事。












阿丁係閒日會得閒出黎既首選,既然Shirley剛返到香港,所以多買張票大家一齊入場。

雖然係陳年童話,其實對Alice in Wonderland既故事detail所知唔多,所以睇呢個改篇話小Alice十年後長大變少女版再墮仙境,加埋d人物無甚交代前因後果咁出現,故事有點難follow。















論畫面,3-D效果算係幾細膩,但當然有阿凡達珠玉在前,會被比下去啦。無預期中既黑暗,始終點改篇都係童話為骨幹,比起之前Johnny Depp的"魔街理髮師",算係"正常"的了。

2 Comments:

  • 我好鍾意 Alice 變到最細嗰時嘅裙.

    By Blogger chris, at 1:37 午後  

  • 其實戲中d衫係靚架,不過個境真係唔夠阿凡達咁令人讚嘆。

    By Blogger Gloria, at 1:54 午後  

コメントを投稿

<< Home