La Vie Avec Amusement

水曜日, 3月 31, 2010

再到鳥羽

返左黎香港唔夠一星期既Shirley,過兩日又返多倫多了。來去匆匆,拿緊時間約埋Connie,Jeffrey & 阿丁出黎銅鑼灣那間好似鳥良的居酒屋「鳥羽」晚飯。









除我以外,其他人到係首次試食;雖然味道唔及真正既鳥良,但水準已經覺得甚滿意了。

名古屋秘製,手羽先唐揚(甘口/中辛) ($115/12隻),蕃茄沙律($38)
八丁味噌雜錦關東煮[蘿蔔,日本雞蛋,雞肉丸,蒟蒻,高野豆腐) ($68),廬魚七味燒($68)
炸腐皮溫泉蛋($43),八丁味噌焗米茄子($48)









天婦羅腐皮蝦餅($48/3件),燒銀杏($30/2串)
燒雞軟骨($36/2串),燒牛舌($56/2串),燒廣島蠔($84/3串)









咁都未夠,飯後等埋奶奶,過隔離風月堂再隊個甜品。Shirley,得閒多d返黎,希望10月底夾岩假期可以一齊去日本賞楓葉。

1 Comments:

コメントを投稿

<< Home