La Vie Avec Amusement

日曜日, 7月 25, 2010

"胸前"成功

拜大東的寫真書"梵谷與我"簽書會所賜,山長水遠坐西鐵駁輕鐵,入屯門市中心











既然2:30pm前報到guarantee必簽得到,施施然到樓上"味千拉麵"食個鰻魚穴子飯定食($46),配凍啡+$10的牛肉薯餅,時限前先落去排隊。
全靠老弟送的北海道Marimo tee,sharp爆,人潮中都好難見唔到對腰果眼。
大東跟我說:"好可愛的tee shirt",害我呆了一下,連想說甚麼也忘了,只懂說"謝謝"。(對話角色好像調轉了吧)

呢件勁搶眼球的tee,成功地把大東的眼光落在胸前,爽!!

5 Comments:

  • How are you going to thank your bro?? ^.^

    By Blogger Connie, at 3:39 午前  

  • 建tee係佢早前去北海道買比我既手信,你估我會買d咁kawaii既tee咩。

    By Blogger Gloria, at 5:22 午前  

  • 你又成功改姓喇!有無順便探下個舊相好呀

    By Blogger Christina, at 11:43 午後  

  • 本來諗住今日去,但大東又響書展有野攪,如果去左言生那邊趕到扒街,所以無去見舊愛。

    By Blogger Gloria, at 11:50 午後  

  • 我都連續見o左二哥兩日呀。今日由名古屋坐新幹線去靜岡縣睇多場,兩地都係37度,幾乎熱到溶!

    By Blogger Christina, at 12:49 午前  

コメントを投稿

<< Home