La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 19, 2010

無謂爭坳

晚上梁師奶同細舅父大吵,事沿學功夫的細舅父同d師兄弟講電話吹水時,談話間講到會上香....雖然細舅父都係天主教,但佢覺得呢d係武術界一d規矩,純粹係尊重別人宗教行為但對梁師奶呢d偏執天主教徒,就係十惡不赦拜偶像行為。

私底下,我支持細舅父;如果我去佛教的靈堂鞠躬,我都唔介意上香,只係尊重的一種表示。每人都有宗教自由,話人地信佛係拜偶像的話,我地天主教對住聖母耶穌像祈禱,對其他宗教黎講,咪一樣係拜偶像?

當然呢d大家扯大喉嚨為d咁無聊既野大吵大鬧既時候,我無謂火上加油加把口。可憐烏烏嚇到以為係自己做錯野,唔敢睡。

2 Comments:

  • 你講得對,所有宗教都係導人向善,應改尊重。我係基督教徒,但係去拜祭唔係教徒o既先人時,上支香亦係理所當然o既事嘛。為o的咁事傷和氣,真係傻!阿烏應該吠下作佢地啦。

    By Blogger Christina, at 12:24 午前  

  • 梁師奶太偏激啦,我就絕對唔會同佢start任何宗教話題,免得勞氣。

    By Blogger Gloria, at 12:43 午前  

コメントを投稿

<< Home