La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 22, 2010

二度為Tee而搭訕

下午大東的歌迷慶生會,攪的"8度海逸酒店"原來就係極多大陸"購物團"會下車被迫買野既黑店隔離。2pm已經響酒店門外一大條長龍了,要300個粉絲響街外排隊,有點不人道;好彩不太曬和有點風,否則中暑都未見到汪大東。
就係著左呢件沙律送既MUA限量版閃石tee,因為有人投訴閃石會甩,大東話要全面回收再寄過件新既。
所以臨尾當我同佢影完大合照握埋手正想閃之際,竟然比佢叫住:"eh,你的衣服.......",我馬上好cool地答:"要回收,我知道",哈哈。

麒麟臂,養眼噢。

裝可愛就有點吃不消了,如果對象係90後,應該會大喊"kawaii"
雖然拍完大合照後,因為怕屋企阿烏一隻狗待太久而早點離開,但摸了兩次手仔同再一次被大東為我身上既tee而搭訕,都值得囉。

多謝沙律阿二讓了個較前的位置比我。

3 Comments:

  • 有冇留意裝可愛嗰張相,你前面幾部相機zoom 得好近喎~

    By Blogger chris, at 11:24 午後  

  • That's why she wanted a new camera now. ^.<

    By Blogger Connie, at 12:47 午前  

  • 有對比下,高下立見。我都係要買部zoom得遠的傻瓜機了;真係"機到用時zoom恨少"

    By Blogger Gloria, at 3:49 午後  

コメントを投稿

<< Home