La Vie Avec Amusement

木曜日, 12月 30, 2010

估佢唔到

同事Johnny一番好意響上環買左盒外母推介有口碑既臘腸,諗住比我地試試。明知平時帶乜返去都會被梁師奶彈到一肚氣,為免浪費同事的好意,唯有心領了。點知返黎提起,佢竟然話正想買條靚臘腸食吓,問我點解唔要喎!

黐線,我做左佢個女幾十年,從未見屋企會有任何醃肉出現,如果我唔提起,根本佢都唔會真係買吧。 到我真係帶返去,佢又會嫌肥,嫌防腐濟,嫌紅色素,嫌致癌物質........天蠍座真係難服侍!

3 Comments:

  • 和興係老字號,臘味好有名o架。

    By Blogger Christina, at 2:50 午前  

  • 所以我同事特地買返黎比我地試囉,不過屋企人少,出去食一塊就無妨,但母女兩每人隊一條就唔掂啦。

    By Blogger Gloria, at 10:00 午前  

  • 多謝Johnny!!等我拿返去睇睇佢是否真的會煮煲仔飯!!

    By Blogger Gloria, at 9:14 午前  

コメントを投稿

<< Home