La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 30, 2005

食食食.......

今日連趕4場,除了第一場比較健康d之外,大都係同食有關:

10am Body Massage + Sauna

1pm 同Carol去又一城 Amaronis Little Italy 慶生









3:30pm 趕返去太古城 Queen's 同 Connie & Annie下午茶

6pm 約左梁師奶,細佬+女友去銅鑼灣小南國晚飯

好在唔駛飲野,個胃可以早d休息吓。

10 Comments:

  • 嘩! 我第一次見到妳媽咪同妳細佬咋,妳細佬個樣都好大o下喎,似妳亞哥多o的~~~

    By Blogger vanannie, at 9:36 午後  

  • 但我地兩個個樣一d都唔似,d朋友話隨便係街度搵兩件都比我地更似兩姐弟。

    By Blogger Gloria, at 9:40 午後  

  • 你細佬梗係似你爸爸多o的o勒。

    By Blogger Christina, at 11:47 午後  

  • 你覺得我似梁師奶?我反而覺得我似老豆多d喎。Annie上次去將軍澳探我監時見過我老豆張相都話似。

    By Blogger Gloria, at 12:09 午前  

  • 係呀,真係好似o架!!!

    By Blogger vanannie, at 12:52 午前  

  • 你幾時見過我細佬?點解我唔記得既?

    By Blogger Gloria, at 9:45 午後  

  • Quote:
    jerryannie said...
    嘩! 我第一次見到妳媽咪同妳細佬咋,妳細佬個樣都好大o下喎,似妳亞哥多o的~~~ >

    9:36 午後

    AGREE AGREE...HAHAHAHA.....AND Leung C Lai also look very young!!!

    By Blogger Salad, at 11:39 午後  

  • 梗係,梁師奶只比我大20年咋!!

    By Blogger Gloria, at 12:14 午前  

  • 1. 全部家庭成员都吾似
    2. 你都系同你爸爸似些
    3. 梁师奶真系好后生、好美丽,阿四,
    吾该检讨下
    4. 梁少爷又真系老左好多哦

    By Blogger 阿二, at 10:11 午前  

  • d人話我好似我姑姐架。而且佢都係藥劑師。

    By Blogger Gloria, at 12:10 午後  

コメントを投稿

<< Home