La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 28, 2005

狗帶

因為Nana既影響,最近買左條皮帶choker;比人話我搶左烏烏條狗帶黎用!我嫌而家嗰條無窩釘,唔夠punk feel,打完邊爐顛起上黎同朋友行去總統商場間寵物店買.....無錯......係真既狗帶!

最尷尬既係揀緊長度,想試上頸又唔敢當眾試既時候,個sales都忍唔住吞吞吐吐咁問:請問係比狗定係.........我(汗):.........(扮聽唔到)

一出去本來想馬上試上頸,Annie怕尷尬拉我埋隔離商場至比我試。

講真,條狗帶d皮幾好架;話晒都係德國野。當然我唔會顛到買防虱狗帶既,唔係你地以為我噴左d乜野怪味香水添!!

8 Comments:

  • 我首先要摘除候面個鐵圈先,唔係一睇就知係狗帶啦。肯定比人笑到面黃。

    By Blogger Gloria, at 12:32 午前  

  • 更係我啦。可能下次烏烏見到我會真係以為我係佢同類囉。

    By Blogger Gloria, at 1:03 午前  

  • 哇,笑到癲!!個sales 最先有問你俾幾大隻狗用o架。哈哈....
    阿丁,佢唔戴住影係因為有個好難除o既價錢牌嘛。
    鐵圈除到未呀?唔掂就俾我整啦。

    By Blogger Christina, at 1:35 午前  

  • 我搵個鉗試下先,唔知夠唔夠力就真!

    By Blogger Gloria, at 1:42 午前  

  • 亞四,妳同奶奶走左之後,我同埋Moly再行多幾間寵物店,冇一間有咁多款o架,下次買多幾隻色替換o下都唔錯喎~~~~

    By Blogger vanannie, at 2:03 午前  

  • sounds cool...I should find time to watch or read about Nana...

    By Blogger Salad, at 4:37 午前  

  • 次次食飯都笑到癲...
    我來少次嘖,
    就發生狗帶事件了,
    實在: 風云色變 - 你地...
    日日都有新鮮事,
    少甘日出來都out....
    服鬼左你

    By Blogger 阿二, at 3:40 午後  

  • 哇哈哈,貓帶好難搵到條fit頸架喎。帶手還可以。

    我諗我買條狗帶係比大種狗架。

    By Blogger Gloria, at 9:25 午後  

コメントを投稿

<< Home