La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 23, 2005

花より男子

剛睇左21號晚TBS首播既日版流星花園。講真,日版F4真係有d嘔;尤其是做道明寺司既松本潤,又矮又乸型。唔係話偏見,但台版個mood清新好多。不過無可否認,日本d製作例如學校背景,校服都落本。當然個故事比台版更跟足原著漫畫。

做道明寺樁既竟然係松嶋菜菜子!佢把聲咁鬼斯文,點似會係虐打自己細佬既凶狠家姐架?

6 Comments:

  • 亞四,有冇條link可以睇到o架?

    By Blogger vanannie, at 1:31 午前  

  • 我load架,send比你啦。

    By Blogger Gloria, at 1:46 午前  

  • 我睇完已經笑死左,丁,我反而覺得美作比較似番個正常人喎,o個個導明寺~~~~~~嘔~~~~~

    By Blogger vanannie, at 7:24 午後  

  • 甘旭哥麻凡你吾好比我睇了,
    费事呕,我呢排身子差,受吾到刺激,
    拜托。。。

    By Blogger 阿二, at 12:36 午前  

  • 我都唔想睇喇。不但松本潤好嘔,做花澤類仲邊有人會好過仔仔丫!

    By Blogger Christina, at 12:41 午前  

  • 仔仔直情係o係漫畫走出o黎o既花澤類啦~~~

    By Blogger vanannie, at 1:24 午前  

コメントを投稿

<< Home