La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 18, 2005

女人與空間距離感?

真比我老細吹賬,email個floor plan問佢意見,一打電話落黎第3句就話:我而家睇緊本美國好暢銷既書,講男女既分別;你都應該買黎睇吓。本書話女人對空間同距離感好差.....你而家試吓picturize個floor plan...(下刪幾十字).......咁改法你話係唔係會好d?

佢要改既地方雖然係有point,但我都不禁話:老細,你兜咁大個圈都係想講我無乜空間距離感啫,唔駛話晒所有女人呀?!

下午終於都submit左個floor plan比太古批。

Charles落咗黎日半,最正係比錢搵裝修公司幫我做埋同其他vendors (e.g. PCCW, Chubb, Swire)既co-ordination;搬都搵埋人幫我地pack同unpack(當然我大把私人嘢如漫畫,VCD等就梗係唔好假手於人啦)。佢仲話叫我要好似d阿太咁:我地搬啦!就兩手只抱住隻狗行過Devon,自然有人幫我地整頓好兼上埋dFiles喎.......講就易,我真想同佢講:我咪就係嗰隻狗囉!

2 Comments:

  • 我都知妳忙o架喇,完全唔敢打電話比妳呀~~

    By Blogger vanannie, at 12:30 午前  

  • 我一直以為你老細好直接添,今次花咁多時間make a point,近排佢可能比較清閒喎。 哈,佢睇緊邊本書呢? :)

    By Blogger Annie, at 9:08 午後  

コメントを投稿

<< Home