La Vie Avec Amusement

木曜日, 10月 13, 2005

放唔到假

都真係要認命,攞左假而放唔到既已經累積到3日;再加埋剩餘既7日,今年內點放呀?!就算我聽日夾硬放,都可以想像坐係屋企和唔同既vendors聯絡同check Email;咁放黎做乜?

繼續為裝修而煩惱:

電腦/電話光纖-因為我地同惠氏佢地搬既時間相差個半月,我要諗掂Oxford←→Lincoln (old server room)←→ Lincoln (new server room)←→ Devon既過渡............

保安系統-好彩集成搬過黎時無扔掉套舊system;今日下午Chubb黎開箱痞喺度檢查d舊硬件時,感覺好似鴨寮街揀垃圾咁。

租約-終於都等到上海速遞份簽左名既文件;正當我帶埋張支票交比Swire Properties時,先知道少左Stamp Duty的千多蚊.......頂,又要再開cheque requisition。

Floor Plan-仲未落實;Server room/machine area 同大門都仲要執。再唔遞交比Swire審核,點可能如期完工呀?!

Pantry-結果都係無sink盆;上面認為唔值得為洗幾隻杯而花4萬蚊去整。上海office咁多人都係用dry pantry,咁仲可以點拗?睇怕我都係逃唔過去廁所洗杯既厄運架喇

3 Comments:

  • forget it la, gloria.
    兒家我有假放自己都提心吊膽的,
    吾放好過了.
    自己跟開的事,一日未攪掂,
    放都放得辛苦過人,
    我禮拜一米又係接左3個公司電話,
    自己又打左2次返去,
    根本放吾道假!唉....

    By Blogger 阿二, at 12:29 午前  

  • 亞四,妳個樣好"支力"呀,放假就快o的訓番多o的啦,唔係見到小綜o個時就唔靚女o架喇~~~

    By Blogger vanannie, at 2:34 午前  

  • 一個頭十個大呀!

    By Blogger Salad, at 9:28 午前  

コメントを投稿

<< Home