La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 11, 2005

唔夠$$$$$$$$

當然唔係講我,係搬屋既裝修費。

個quote出左黎成46萬,但我既capital expense連30萬都無。咁大差距,點cut呀?! Charles話最好搬埋而家用緊d門過去可以慳到幾萬喎。唔係fa?我真係驚個pantry會無sink盆囉;拉條喉都幾皮野架嘛。但如果比隔離見到我喺廁所洗杯,顏面何存;仲駛出黎行既?!唔通真係要屈d代理,廣告公司捐錢比我地整sink盆?!(歡樂滿「惠氏」,整番個捐獻箱先!)

老細要個Floor Plan大執;改唔緊要,但最怕延誤開工,令我地12/1搬唔走就大大鑊啦。

P.S. 都夠忙架啦,成朝仲要應酬3隻澳洲Supply Chain既鬼佬加件Interphil既肥婆。一齊lunch後我就一腳伸佢地返酒店。

P.P.S. Starbucks今晚好似街市咁;連d蛋糕都所餘無幾。我地坐到打佯至走。聽朝唔夠7小時我又去隊杯啡至去拜山。真係應該買吓Starbucks d 股票;每月我都放低成千蚊比佢啦。

4 Comments:

  • Compare to my work place (US$10M) with leakages and mood everywhere, I think you guys will survive afterall.

    By Blogger Salad, at 9:27 午前  

  • In Canada and US, there is a Starbucks card, wonder if it is also available in HK?

    No sure about Starbucks stocks, hahaha....appearently, there are more Secondcup in TO gei...

    By Blogger Salad, at 9:32 午前  

  • Starbucks stocks belong to NASDAQ!!
    No kidding....cannot link it with anything hi-tech though!

    By Blogger Gloria, at 2:49 午後  

  • Gloria, 通常呢,裝修的頭輪報價一定會高的,你要同巨練价....
    你得既,練個10萬無係問題阿,
    問下巨地有乜地方可以用些睇得上眼的又平些的用料....講埋少少Budget巨聽羅,
    呻窮先拉....

    By Blogger 阿二, at 12:01 午前  

コメントを投稿

<< Home