La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 11, 2005

拜山

一年兩次,好似遠足一樣。鑽石山(曾祖母),黃大仙藏法寺(二伯),長沙灣天主教墳場(爺爺,嫲嫲同今年新增既唐大嫂)好彩我老豆擺左喺梁師奶屋企,去少一轉。細個時就周圍去拜年;而家年就唔駛拜,反而山就越來越多。

通常我只係一年見我d堂妹兩次,就係清明同重陽。d長輩移晒民,得我地幾個做大代表;身附重任,唔去都唔得啦。

以前去鑽石山拜山好開心架,有脆薄薄燒肉同霎雞蛋食。哈,有一次放學工人五姐問我下午茶想點整隻蛋,我唔識點形容,咪話:好似拜山嗰D。五姐馬上話:啋!!

本來叫梁師奶買枝紅色permanent marker油番d字;佢醒到買左枝whiteboard marker!!!真係比佢激死,大佬呀,一落雨d字咪化開晒,好似流血咁囉。又係一個唔好靠人既例證。

我其實返左香港呢幾年拜山都幾pro。有一年見鑽石山個墳有裂縫,叫老豆喺Canandian Tire買枝cement gun比我上去修補。雖然一開始大頭蝦唔知要剪開個窿,攪到係墳前打長途電話求救外;自問真係修得幾掂架。d 山狗仲望住我忙到一頭汗,以為我同佢地搶飯食添。

去藏法寺時見到有人帶埋隻西施狗去;仲坐係架成$1900既手推狗車車(BB車都未必要咁貴!)。一問之下,原來狗狗已經12歲架啦;去年養開佢既婆婆過左身,所以帶埋佢黎拜。

唐大嫂Cherry比我Daddy早走一個月。之前喺瑪麗Daddy住20樓,佢16樓。佢比我Daddy辛苦,成日食好多止痛藥。死時得40歲;睇見佢咁,做人都真係幾化架。

身水身汗,的左梁師奶去The Sun食埋野至放佢走。

5 Comments:

  • 嘩,犀利! 你真係好多嘢都好掂. 拜山Maintenance 都得. 相比之下,我有太多太多嘢要學嘞. :)

    By Blogger Annie, at 10:14 午後  

  • 睬!!
    拜衫點同拜年阿,該餵羅.....
    激少我陣拉, 拜託!
    (甘煩既,下下都要輸入字詞驗證?)

    By Blogger 阿二, at 12:04 午前  

  • 係呀,費事收埋d廣告。要make sure係人打既comment至得。

    By Blogger Gloria, at 7:17 午前  

  • sounds really professional

    By Blogger Salad, at 3:00 午後  

  • o的紅色maker紅得唔靚o架,仲油到好"論盡"o忝,因為石碑o的石好"鞋",好鬼難油
    o架,都係用番油漆o黎油好o的。

    By Blogger Christina, at 12:27 午前  

コメントを投稿

<< Home