La Vie Avec Amusement

火曜日, 10月 11, 2005

SPA

太攰,book左去合和做body massage。因為個body師要遲到,所以送15分鐘Jet Spa。浸完再按,焗埋sauna再沖埋涼出黎簡直.............完全唔記得朝早自己拜左2個鐘山囉。今日條女幾大力吓,開始體會烏烏比我按摩時既感受;下次都係細力d先。

同Carmen比Annie個死野拉左去藍灣半島食西餐。山長水又遠。佢勁sell嗰度d cheesecake,其實都唔係好特別啫,估唔度個商場咁細就真。

4 Comments:

  • 各衰婆安妮,點左我去甘遠,
    老實講句,真係...吾多特別,
    阿安妮吾好介意我甘講,
    你知我講野係甘直拉...
    好普通羅我覺得,
    不如下次我第去拆蟹好過拉

    By Blogger 阿二, at 12:07 午前  

  • How could you do so many things in a day? You only took two hours to visit 3 cemeteries? Wow, that's really fast.

    By Blogger Annie, at 12:11 午前  

  • 你知我行得幾快架啦,通常我跑到上去佢地都成10分鐘都未到,咪執下先囉。

    之前8點叫佢地去到鑽石山等,佢地話早到無人性,所以今年10點開始架啦。

    By Blogger Gloria, at 1:07 午前  

  • 阿四你確係要較慢o的步伐至得,否則元暢都追你唔到o架!

    By Blogger Christina, at 12:20 午前  

コメントを投稿

<< Home