La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 14, 2005

捉蟲

放工閃落去搭A12,同Annie & Moly一齊去機場玩接機。一入到Arrival Hall好多都熟口熟面;有好多三五成群,好似他鄉遇故知咁敘舊。

言生班機9點多到達。因為今晚Oral B無請黑衣人SecuStar(佢地應該去晒幫黎老明)保護佢,大家都唔知佢會好似平時用B出口,定玩野用A出口出閘。

哇,A同B相差200米有多,我帖B,點錯都唔跑喇。正當大家臨尾一刻都仲係收到風係B而聚集晒呢度時,點知個死仔玩A出!!成200幾條女喺機場大堂奔跑既情景都幾壯觀。我今年都真係無咩賭運。

算,當入機場食Spaghetti House.......

7 Comments:

  • 咁你見到死仔隻腳,個頭定下扒呢?

    By Blogger Christina, at 1:14 午前  

  • 我見唔到呀,因為無追過去。

    By Blogger Gloria, at 1:40 午前  

  • 最衰都係FANNY啦~~~~

    By Blogger vanannie, at 2:32 午前  

  • 好彩得A 同 B 多兩個 Exit...再多兩個 CD米要跑圈!?!

    By Blogger Salad, at 9:37 午前  

  • 接機已經好少少;送機仲難玩.除左南北閂,仲要防突然提早一班機走.

    By Blogger Gloria, at 10:23 午前  

  • 點解最衰係fanny,
    係巨令你見吾到旭嗎?
    有時呢,人的相遇係緣分,
    見到係錦上添花,見吾到都可以擺係心度;
    有樣野叫歷久常新....
    吾好乜都賴人拉,annie,
    你铺習慣要介了,
    我發覺你呢,乜都會賴人一餐哦...
    你自己覺得嗎?

    By Blogger 阿二, at 12:26 午前  

  • 真係Fanny話比士巴拿聽話會o係B閘出o架,我冇賴人呀~~~~~~~~

    By Blogger vanannie, at 4:48 午前  

コメントを投稿

<< Home