La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 14, 2005

Kirin 氷結

下午收到朋友Alvin由日本訂黎既8罐氷結(我既至愛飲料)青蘋果青提味。幾年前去東京, 麒麟岩岩launch呢隻野。坐JR日日都見到個廣告,但就搵到最後一日至喺裏原宿一間小酒舖至買到。飲左一罐就要返香港。而家聽講係Kirin最好賣既產品之一。

因為唔好意思叫人帶d咁重既液體,所以唯有每次去日本至飲返夠本。上年到步東京第一晚,一checkin完就落樓下間convenience store買左罐長既自隊啦。同行既阿丁仲問我是否好口喝添。

有一段時間Sogo有入過,可能$16罐太貴無人買。而家Alvin訂左5箱黎送比醫生做gimmicks, 我就漁人得利。因為數量少,運費同其他費用,圍起上黎成$36罐!自從知道佢訂氷結做gimmicks,我呢兩個月每隔幾日就「關心」吓佢d船期;真係追自己d shipments都未必有咁落力呀!

真係唔係好捨得飲添.........

7 Comments:

  • 個樣似乎幾吸引哦,
    不過就真係...幾貴哦....
    老實講我就未必捨得買嘍...
    嘿...食下蟹好過羅

    By Blogger 阿二, at 12:28 午前  

  • make me so want to try them too...I will remember the name and when I go to Japan next time, I will try try

    By Blogger Salad, at 1:51 午前  

  • 我覺得白提子同西柚最好味,日本賣120丹咋。

    By Blogger Christina, at 2:14 午前  

  • 西柚7%alcohol;其他d得5%咋。

    By Blogger Gloria, at 2:50 午前  

  • 哎o也,多2%之嘛!ok啦!

    By Blogger Christina, at 12:41 午前  

  • 多几多都好,都系同旭玲无缘咯。。。
    嘿。。。

    By Blogger 阿二, at 11:10 午前  

  • 有酒精既果汁;而家香港無架。所以有朋友比我至咁開心。

    By Blogger Gloria, at 1:02 午前  

コメントを投稿

<< Home