La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 14, 2005

亞路

搵唔到人食晏,心血來潮call亞路。佢轉左黎Cornwall返工約左幾次都唔成事。擇日不如撞日啦。

雖然佢掛名仲係香港最愛言承旭家族版主,實際佢都退出江湖喇。份人幾豪爽。認識佢係幾年前一齊搞宣明以言生名義助養27兒童,作為賀佢27歲生日禮物既project度。而家追星大家都無咁熱心喇;大部份餐飯既時間都係講工作+少少私人生活。言生同F3既近況反而要我update番佢。

其實追星可以識到咁多唔同行業,唔同階層既人,networking可能仲勁過讀MBA。

7 Comments:

  • 仲電腦突飛猛進添!

    By Blogger Gloria, at 12:22 午前  

  • 贊成, 贊成...
    古吾到,一識就幾年了,
    已經變成無所不談的好朋友羅...
    乜都傾餐飽,又食餐飽...

    By Blogger 阿二, at 12:22 午前  

  • 妳o地講o西,我講o羊好呀?

    By Blogger vanannie, at 1:28 午前  

  • 係囉,無啦啦好多人叫我做奶奶,人o地仲以為我有十幾個仔呀,啋!話時話,我o地班寥太都係幾好玩,o可!!

    By Blogger Christina, at 2:19 午前  

  • 我要記住喺梁師奶面前唔好叫奶奶,唔係嚇親佢。

    By Blogger Gloria, at 2:53 午前  

  • 梗係啦,否則佢實拍到你扁呀! 都未嫁何來個奶奶!

    By Blogger Christina, at 4:00 午前  

  • 不过我怕你自己吾记得口快快哦。。。
    吓蹭你啊妈就吾好啦。。

    By Blogger 阿二, at 11:16 午前  

コメントを投稿

<< Home