La Vie Avec Amusement

水曜日, 10月 19, 2005

繼續為$而愁...............

搬運費,拉光纖費係expenses;裝修,置新野係capital expenses.........我愁既係後者..........唔明?

1 現有傢俬搬晒去不在話下,連房間木門都唔放過
2 Server房冷氣要24hrs,拉喉成9萬.....下年至整;暫時開大度門夜晚同weekend開冷風機頂住先。我都唔知要唔要weekend返去幫部冷風機倒水!
3 Pantry有機會做sink盆,不過都係下年;連d櫃都延後做。頭兩個月成間pantry只有水機同雪櫃
4 Projector都唔好買住,開會要用?過隔離用人地conference room開囉。

有咁多野下年做,保佢大,影印機同度骨機千祈唔好壞。如果唔係,你地會見到西藥行第一個MM為左公司而要淪落到喺太古坊賣笑(仲要唔知有無人買喎!)

4 Comments:

  • 阿四笑得咁燦爛,實有人要。我即刻e貓契仔呀,小綜呀,小美一眾人等過o黎o下! 不過唔會慘到咁田地係嘛?!

    By Blogger Christina, at 4:27 午前  

  • Usually will get capital expenses approved before making the decision to move ga wor. Good luck!

    By Blogger Annie, at 8:58 午後  

  • 點幾吾揾我公司嘖,
    哈.....
    我都米就係做interior羅,
    講价都易些嘛...

    By Blogger 阿二, at 12:50 午前  

  • 唔關間公司事,係我地underestimate咋。

    By Blogger Gloria, at 3:39 午前  

コメントを投稿

<< Home