La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 21, 2005


Why Men Don't Listen & Women Can't Read Maps

老細Paul今日落左黎。朝早開會忙到一頭煙都唔得閒理佢,估唔到中午飲茶時佢真係又再提起呢本話女人(指桑罵槐,其實係話我)無空間距離感既書。

佢一定好鍾意呢本野,用左15分鐘大噴口水差不多講晒個abstract出黎。連人地有個graph錯左都知。你千其咪駁佢呀,你challenge佢一個point,佢就用書既theory講多幾分鐘。我真係怕會沒完沒了所以速速埋單。

仲叫我地應該一人買本看門口;都唔知佢係唔係有份收版稅既呢?咁hardsell。

2 Comments:

  • 講乜假,阿四,
    睇完借來look look先....
    講到女人我都有份,
    不過吾知明吾明就真,呵....

    By Blogger 阿二, at 1:19 午前  

  • 我今日去開益見到,但無買到。好似好多studies;而且我應為有時星座影響性格仲明顯過性別。

    By Blogger Gloria, at 3:46 午前  

コメントを投稿

<< Home