La Vie Avec Amusement

金曜日, 10月 28, 2005

嘻嘻,大閘蟹Encore

今個星期內第二次見班廖太們;因為上次阿丁要返學黎唔到,無理由飛甩佢既。

又係皇室堡,迎囍.......樓上既稻香打邊爐。大家都忍唔住encore多次$30大閘蟹。今次我仲好似破左上次記錄,佢地食晒開埋爐,我仲同隻蟹搏鬥緊。

食到一半Moly上埋黎,再加碼tick多幾碟,傾吓講吓,都食左3個半鐘。其間阿丁跌筷子都成3次咁多,人地事後執野見到成地筷子,仲以為張枱有細路仔添。

P.S. 炸魚皮真係同我屋企附近既味皇差好遠。下次試吓偷運包入去先。

4 Comments:

  • 下次我買d私伙魚皮去先。你地要幫手掩護我!

    By Blogger Gloria, at 1:08 午前  

  • 亞四,妳幫我同奶奶影o個張相好似手震喎~~

    By Blogger vanannie, at 2:07 午前  

  • 吾好意思阿,
    勤晚走吾到阿,我話要出去打電話,
    點知連電話都比班後生同事收埋左,
    叫我:吾好玩野喔!
    所以,我都係迷迷糊糊甘玩道成2點幾先走,
    因為,老闆死都吾走,
    我地幾個今日放假的都要比面比面...
    我就梗吾走得,貼身高級伺婢!!!
    不過呢,CEO的自助餐又真係...幾正...
    下次我地去羅....

    By Blogger 阿二, at 3:35 午後  

  • 好呀,好想唱k。

    阿二,做野啦。快快擇日!!

    By Blogger Gloria, at 3:47 午後  

コメントを投稿

<< Home