La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 23, 2005

南京鎖

呢兩日一口氣褒左8本NANA漫畫;勁!真係懷疑娜娜同奈奈是否lesbian?

So far我最鍾意既竟然係娜娜套係男友頸上既南京鎖!鎖匙?當然keep喺娜娜度啦。

我覺得個idea真係好鬼型!如果自己有條仔,一定照版主碗用把鎖塌住佢,自己就帶住條匙做埋頸鍊。哇哈哈,原來我佔有慾都唔弱喎.........

4 Comments:

  • 條鏈幾靚喎~~
    亞四,妳可以搵人訂做o架喎!!!

    By Blogger vanannie, at 1:32 午前  

  • 比邊個帶呀?

    By Blogger Gloria, at 1:48 午前  

  • 嘻!你咪話,如果自己條仔要我帶,而把鎖又唔係太肉酸既話(Yale鎖就梗係唔制啦!),我都會帶架.

    好鬼型!!

    By Blogger Gloria, at 9:39 午前  

  • 我介绍比你,
    我公司有德国电脑锁,
    好贵,但系好精致,
    可以用来笠颈。。。
    哈。。。话时话,我都想整条比个老!
    好主意!!!

    By Blogger 阿二, at 12:33 午前  

コメントを投稿

<< Home