La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 29, 2005

LOST

同事Jeffrey早兩星期借左呢套電視劇DVD比我;為左唔想hold住套野咁耐,尋晚的起心肝開黎睇。

之前都聽Ebby追緊,仲訓身推介話好好睇。係講客機失事,數十人留落荒島,各人因性格背景差異而面對逆境既故事(哈,以余經理咁鬼怕坐飛機,比佢睇埋呢d失事場面,佢唔同我去上海都似!!)

So far只係睇左頭幾集。我都係鍾意追d懸疑(eg. 殺人事件) 同鬥智鬥力(eg. 間諜片)多d。呢套睇怕都要追成個禮拜喇。

2 Comments:

  • 明豬台一早已經播梗了喔,
    阿四,你吾知阿??
    都有段時間添了...
    我就覺得麻麻...
    開頭都還可以,後來就吾想追了...
    感覺怪怪地甘,吾岩我河車

    By Blogger 阿二, at 3:37 午後  

  • 我知明珠台有做,但開左個頭唔想半途而廢。睇下我頂唔頂得住!

    By Blogger Gloria, at 3:45 午後  

コメントを投稿

<< Home