La Vie Avec Amusement

土曜日, 11月 26, 2005

正宗陽澄湖大閘蟹

Damon三舅父Keith帶我地去一間叫王寶和, 食100%堅既陽澄湖大閘蟹. 毎隻成200多元;以大陸黎講, 算非常貴喇. 但仍然客似雲來, 要在走廊開D 2人枱;好似政府醫院開牀咁. 以我拆蟹既速度, 當然包尾啦. 差不多毎味都有蟹. 對唔食得蟹既Debbie黎講, 唯有叫碗青菜麵陪我地.









之後再車我地過浦東上東方明珠塔. 因為太多人, 我地無上到最高一層. 其實上海只有商業區至多D燈, 遠一點既住宅區連街燈都無. 唔値得等20多分鐘電梯上同落啦. Michael同 Johnny兩兄弟再継續出去wet, 我地都係返酒店, 明天早機.

5 Comments:

  • 隻大閘蟹真係好貴呀~~~~~~~~~~~~~~

    By Blogger vanannie, at 7:24 午後  

  • 呢各價錢吾算好貴 - 對我地來講,
    正宗楊澄湖就吾算貴羅...
    annie, 你吾會明白的拉...
    大閘蟹係蟹中極品來嫁...
    阿四阿,話時話呢,
    你地都吾似去開會既,似自由行多些,
    總係吃喝玩樂團添...

    By Blogger 阿二, at 9:05 午後  

  • 其實係以開會為名,帶d同事上去玩。

    By Blogger Gloria, at 10:09 午後  

  • 我都o係王寶和食過佢o地全蟹宴呀,10個人RMB三千三百一圍,有蟹粉翅o添,真係好好味呀!
    阿四,你o地日日咁食法,有乜可能唔肥呀?

    By Blogger Christina, at 3:07 午前  

  • 奶奶,我真係覺得幾日內條褲窄左。大鑊!

    By Blogger Gloria, at 1:01 午前  

コメントを投稿

<< Home