La Vie Avec Amusement

金曜日, 12月 16, 2005

又去上海

無錯,係臨時決定既。

話說阿Paul臨lunch time時彈入黎問下星期一/二,上海office有3間廣告公司黎做Centrum pitching(即係我地share左d research info比佢地,等d唔同既廣告公司sell我地可以用乜野角度promote Centrum)應該會有d新insight比到我。我都覺得會學到野,二話不說就應承左上去。單身寡女,誰怕誰!!

可能阿Paul來回上海香港飛得多,叫我飛上去好似叫我去新界咁隨意。Martha有家室,又就黎放大假,所以只有星期一day trip即日來回;真係帶個手袋同張回鄉卡就得。

上海而家-2至3度。夜晚都係向羽絨低頭出Sogo買左;搵左好耐至搵岩件slim D既。反正去日本都要買,是但啦。更唔怕凍都唔可能著件薄cashmere長褸應付呢d溫度架。

10 Comments:

  • I also bought a down jacket last week....in preparation for the N Europe trip :-)))

    By Blogger Connie, at 12:28 午前  

  • 咁快?我諗去北歐一件普通羽絨未必定得住。

    By Blogger Gloria, at 12:35 午前  

  • O下! 你又飛去上海?唔好再食咁多蟹喇!
    我今日o係AIGLE 睇緊o野,聽到有人問有無羽絨褲賣,佢話去歐洲喎。個售貨員話無喎,夾薄fleece就會有。嘩,羽絨褲真係熱到生熱痱喇!

    By Blogger Christina, at 1:12 午前  

  • 香港人一般好怕凍。我今次打死都唔食蟹架啦。夜晚應該唔會有人應酬我,自己去永和食黐飯好過。

    By Blogger Gloria, at 1:44 午前  

  • Never been to Shanghai. Just looking at the pics you took makes me drool....Wished I could go with you.

    By Blogger Connie, at 1:51 午前  

  • 又飛上海??? 好凍喎, take care! .....又o係AIGLE ? Shirley 賣o左件AIGLE fleece...極度貴的....

    By Blogger Salad, at 4:47 午前  

  • But it wears well and quite warm; it's no typical fleece, it's stylish fleece - you pay for what you get... :)

    By Blogger Shirley, at 6:44 午前  

  • 哈,我唔係買Aigle(係奶奶去睇咋),我買左EW(EIKOWADA)。無Aigle咁貴。$1499, 節左大約$1300.

    我鍾意個款slim一d,無咁臃腫。

    Connie, 今次只係上Office hea足兩日,應該無機會玩啦。

    By Blogger Gloria, at 7:13 午前  

  • Aigle o的fleece真係幾夠暖o架。

    By Blogger Christina, at 10:59 午後  

  • 阿四,算你醒目买翻件羽绒着!!
    傻婆,反正夜晚吾史应酬,你米早些少出去南京路附近望望有乜食好过啦。。
    成日去食永和,你都傻得几可爱、几忠诚哦,
    哈哈......

    By Blogger 阿二, at 12:07 午後  

コメントを投稿

<< Home