La Vie Avec Amusement

金曜日, 1月 27, 2006

放早,但去香港大酒店hea

放3點,隔離裕利仲開心啦,12點半都已經拉閘放狗。好少見佢地會早閃過我地。

其實大家都holiday mood,我都係long weekend前盡量清咁d野。返黎要開波做Strategic Plan。

本來我打算一個人代表晒d同事去大酒店向余經理個Daddy鞠個躬;咁近新年好多人都未必想去呢d地方。細Dee都好有心,約埋我一齊殺上去。Kenny佢地都好簡單低調(雖然無我老豆上年簡單到咁誇),因為無乜宗教儀式,所以好多繁文俗節可以免除。

我參與過最誇都係二伯個喪禮:地下200人大禮堂,個二拉再搵隊人黎通頂打齋。大婆一家同二拉一家,表面上客客氣氣,實則明知過後一定老死不相往來............我就係夾住中間,兩邊都費事得失..........

唔係坐左好耐,半個鐘就閃啦。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home